Bellutt gör en ful bok

hej plokken!

Bellutt har köpt ett räknehäfte som hon tänkte göra lite fulare!

mm asså... det kan ju vara bra om man har en bok, och typ lite papper och skyddsplast kaske så jaa.


Sen kan man ju typ först klä in boken i vanligt vitt papper typ om man vill






Sen kan man ju ta hur fult papper man själv känner att man vill ha och klä över det fula vita pappret



Sen kan man ju klä de fula pappret med ful skyddsplast så den inte ska gå sönder och bli fulare än nödvändigt
Men såklart måste man faila lite med mening så plasten blir lite veckad på minst ett ställe!




och sen kan man ju alltid klistra in en riktigt ful bild som grädde på moset!




Så nu kommer jag gråta varje gång jag öppnar min fula bok och ser ett ännu fulare foto i boken!

Jag kommer älska matte ännu mer i framtiden mhmmmmm <3 <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0