mmm

Hej plokken!
Nu ser den inte lika katastrofal ut men jag ska fixa den bättre senare :)
Men den får vara såhär tills vidare!

Nu hade jag tänkt blogga lite!
i torsdags kom emelie hit för vi skulle gå på rix fm yeaaah. Det var skoj hihihiih vi hade en mysig picknick vid vattnet! Sen kom bobbsi och åt upp våran ostsås mmm bobbsi<3
Sen shoppade vi på fredagen och sen åkte hon hem med sin mr pojk:)
lite belder fraon dessa dogar åk nogra daogar innan ner jag också soppade :)


vi åkte äventyrståget mihihihiih

båtisar

bellutt köpte tre nagellack plus tröjan hon har på sig(Y)

och min älskade duschgel, en ring och en deo :)

så fick jag en present ;)

Sen köpte jag en väska några dagar tidigare!

och en väska till!

och ett par converse!

Och mirakelskorna som jag inte ens har provat ännu, har haft dom i 2 veckor kanske. fyyyyy på mig!!





Vad har jag gjort idag då?

idag har jag hunnit med en massa saker!!

Jag har:

* Burit ut stolar och fixat i partytältet
* Dekorerat altanen och utanför friggeboden
* Dammsugit hela stugan (som är såååååå stor)
* Dammat av och torkat av alla dammiga saker
* Lagat mat till hela familjen
* Hjälpt mamma göra potatissallad tills ikväll
* Städat mitt rum
* Fixat min blogg så den inte ser efterbliven ut längre (okej lite efterbliven ser den ut nu men jag ska fixa!!)
* Målat naglarna
* Ställt ut massa ljuslyktor
* Duschat


mmm idag har jag skött mig bra!!
okej det var inte så mycket men det kändes som mycket när jag tänkte på det!

Nu ska jag göra ingenting eller nåt. ja, det låter bra!
Jag ska nog ligga och sakna min adam en stund nu!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0