mhmm

hej plokken!

Igår var jag och dragana i Värnamo och shoppade! NU kommer lite bilder från dagen och sen kommer ett inlägg med vad jag köpte :3



hahahah när dragana öppnade sin garderob såg man alla hennes fina rea-lappar!



fick söta örhängen av dragini! TACK <3



<3



'Sen åt vi något mmm:)



Fisk åt alla



Sen åt vi något mer!



när vi va i affären plockade jag upp en baguett
dragana "eeeeewwwww! tebaguett!"
*plockar upp en exakt likadan baguett*
dragana" åååååh mmmm skagenröra!!"
Jag " det var ju precis en sån jag höll i!"
dragana"jaha..."










mmm fågelfrön <3



Sen köpte vi godis bara för att burkarna var så söta! :3



:3




Och så avslutar vi inlägget med en liten musikvideo






Kommentarer
Postat av: Dragana

JAAHAHAHAAHAH så jävla pinsam är jag

2011-08-19 @ 15:32:23
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Kroppstemperatur

HAHAHAHA!!! Dragilisa!!!

2011-08-19 @ 15:58:18
Postat av: Bella

du är söt dragana! det tycker iaf jag<3

2011-08-21 @ 21:34:37
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0