:3

hej plokken!

För någon dag sedan bestämde jag mig för att minska på godis, kakor, läsk, glass och allt annat onyttigt.























Det gick inte så bra....

Men nu ska jag skärpa mig på allvar!!
Bellutt ska bli duktig!






*NO MORE FIKA I OASEN :'( </3
*BÖRJA GÅ TILL SKOLAN VARJE DAG
*TRÄNA MINST 5 TIMMAR VARJE VECKA
*UT OCH SPRINGA REGELBUNDET
*KNAPPT NÅGRA SÖTSAKER
*ÖVA FIOL MAZZA MER ÄN VAD JAG GÖR NU
*PLUGGA
*MINDRE DATOR
*UT OCH GÅ
*ÄTA NYTTIGARE
*NU KOM JAG INTE PÅ NÅGOT MER MEN JA... VI FÅR SE HUR LÄNGE JAG LYCKAS HÅLLA DET HÄR..
(TROLIGTVIS INTE SÅ LÄNGE MEN JAG LÅTER SJUKT AWESOME OM JAG GÖR ALLT DETTA)


JAG VET INTE VARFÖR JAG SKRIVER MED CAPSLOCK, DET SKA JAG SLUTA MED GENAST FÖR DET SER SKUMT UT..



Vad har bellutt gjort idag?

Idag har bellutt provat sina nya zkoor
och sen kom amanda och hjälpte mig äta upp min choklad
och sen stack vi på 20-års kalas hos mina kusiner :)


ZÖÖT


Nu ska jag mula mina nugleer!


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0