bajs

hej plokken!
jak opptatera dolikt faktisk! FORLOT!

Ne okej jag tar det på vanlig svenska, jag är dålig på att uppdatera men nu kommer ett inlägg!

såhär cool var jag på konserten i helge så det kan va min dag 9 för jag orkar inte ta nytt kort! jetefin <3


i Lördags va jag och några tjejer från klassen på A6 och jag shoppade micket fint för över 2000 (Y)
2 par nya converse!<3<3<3 och kleder fina ja!

Idag fyllde lilla annie år! jättemycket grattis till dig sötis!!!!!! 

Imorgon fyller min kära mor 50 år så då beger vi oss till Stockholm för att shoppa och gå på peter jöback!
kommer bli skoj :)
på lördag åker vi till halmstad igen och då blir det fezzt för mamma yaooo
Plus att min älskade prins kommer hit så det kan inte bli en mycket bättre helg :D
hihihhih


nu har ni fått veta lite vad som har hänt i mitt intressanta liv de senaste dagarna :)
POSSPOSS


Kommentarer
Postat av: madde

DU INTRESSANT INLÄGG MICKET DOKTIG FLICKA

2011-04-14 @ 08:53:13
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0