Idag har jag varit sjuuuuuuk

Ligger här i min säng och försöker bli frisk, lite tidsfördriv här då ja :)



1. Hur gammal är du om fem år? 21 :|

2. Vem var den sista du träffade? Mamma eller Eve :)
3. Hur lång är du? 168,5 (Y)

4. Vilken var den senaste film du sett? hmmm. Kommer inte ihåg :o

5. Vem ringde du senast? Mamma :)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha min är as skoj :D du borde flytta hit ;)" till Josefin

7. Var är dagens planer? Bli frisk!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, eftersom att jag låter som en man :D

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)
10. När såg du senast din mamma? 1 timma sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du? Blågråa
12. När vaknade du idag? 11.20
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja söta små kissemissarna i Malta :D

14. Vilken är din favoritplats? Malta :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag bor väl antagligen i Halmstad :)

17. Vad skrämde dig som barn? Den onda mannen i Mulan :O
18. Vem fick dig att skratta senast? hahaha Dragana<3

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ajjemen :)
20. Har du stationär eller bärbar dator?En stationär och 2 bärbara :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Stor tröja :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 :)

23. Hur många landskap har du bott i? Har bott i Småland hela mitt liv
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Såklart :D

27. Vilken är din favoritglass? Den italienska glassen MMMMMM

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta men min mamma och syster på en shoppingtur ;)

29. Tycker du om Kinamat? JA <3

30. Tycker du om kaffe? Nej! blää :(

31. Vad dricker du till frukost? inget

32. Sover du på någon särskild sida? höger sida med höger hand under kudden!

33. Kan du spela poker? Jag är Kung!

34. Tycker du om att mysa? Mysa är mysigt hihi

35. Är du en beroendemänniska? beroende av min telefon och min data men inte annars :)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte känner men vet några med samma :)
37. Vill du ha barn? Ja men just nu, lite tidigt :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan alla språk :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?Inte vad jag kommer ihåg
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, hatar maneter och rädd för hajar D:

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis!

42. Äger du dyra smycken? inte överdrivet dyra kanske

43. Har du någon gång testat narkotika? Hahaha verkligen inte!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Bulle!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Dragana helt klar!

46. Välj ett ärr på din kropp? På mitt knä när jag blev puttad av två islandshästar när jag var mindre

47. Vad har du för ringsignal? har alltid på ljudlös

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, i stora lådor i garaget!

49. Flirtar du mycket? haha nej, har för dåligt självförtroende för sånt xD
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I halmstad :)

51. Kan du byta olja på bilen? HAHA nej, kan inte ens byta på min bugrider

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har aldrig kört bil :)

53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser Momo och kampen om tiden just nu! (bok i skolan)

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? Alltid :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kommer inte ihåg, men mix megapol förmodligen :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hemlis :)

59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg, konfirmationen i åttan kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

"På mitt knä när jag blev puttad av två islandshästar när jag var mindre "



HAHAHAHHAHAHAHAHA FAN VAD JAG SKRATTADE HAHAHA, duvet det fotot jag ÄLSKAR utav när du va liten? när du kollar på din nalle du håller i? HAHAH kan se dig bli nerknuffad o ge hästarna exakt den blicken HAHAHAHAHA asså jag behöver fan hjälp

2010-09-30 @ 21:59:37
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHA du är sjuk kompis <3 <3

2010-10-01 @ 09:04:14
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0