Dagen!

Sha bloggen!
Idag försov jag mig D: eller jag kom ju inte försent men jag fick stressa som en idiot!
Efter skolan stack jag och Dragana till marknaden för vi ville ha kanderade mandlar men vi hittade inte trähuset :'( Dragana köpte en munk och jag tyckte det var as kul för dom kunde inte stava till banan hahahahah.
Vi träffade några skumma typer idag alltså xD
" ären gaturegistrerad?" "Ja, det är en EU moppe" "Näääääääääeeeeee!" HAHAHA
"Hul mycket gå den? Jal ha mope mike dyl" HAHAHAHA
" VI ÄR BILLIGAST!!"
Snart blir det träning och jag vill bara säga att jag var väldigt duktig igår för jag hoppade 2000 hopp hopprep (a)

Kommentarer
Postat av: Dragana

AHHAHAA killen skrämde fan ivög mig, jag så snackade med dig ja ba hur mycket kostar dem? VI ÄR BILLIGAST!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ba oh fuck spring hahahaha nämen hann inte ens se hur mycket dem kostade

2010-09-01 @ 21:52:01
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0