Great day! not...

Sha bloggen! Idag när jag vaknade hade jag sån sjuk huvudverk och när jag ställde mig upp kändes det som jag skulle spy! Så idag blev det ingen skola och fick veta att jag har migrän, toppen! Idag har jag mest legat i sängen men jag har också rensat en av mina garderober! Vilken skillnad det blev asså! Jag har vart duktig och övat fiol också hehehe OCH pluggat matte! Imon blir det förhoppningsvis skollan! Ska till Dragana imon vid 7 på morronen och äta morotskaka mmmmmmmmm<3
Kollade på Idol nyss och måste bara säga att det var väldigt många duktiga med! När tar alla proffsen slut? D: det kan väl inte finnas hur många som helst?

Kommentarer
Postat av: Dragana

vi sa se om det är ngt kvar efter skolan ;) <3

2010-09-08 @ 09:03:00
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Amanda

diggar din ring bruden! :D halmstad är bäst, sommaren med bella <3

2010-09-09 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0