Min helgish yao

I Fredags kollade jag, Dragana och Sara på Avatar The last airbender. Filmen var bra men det var fan ingen 3D i hela filmen! blev väldigt besviken på det :(


Sedan på lördag-söndag var det tävling i Jönköping! Lördagen var värsta otursdagen. Mådde as illa när jag vaknade så jag tog en åksjuketablett smart som jag är :) kom på den att man reagerar as långsamt på saker när man tar sånna så jag var ju bäst ;) Första matchen mådde jag skit, mådde as illa och höll på att svimma så jag fick lägga mig ner och äta massa druvsocker ehehe :3 sen lossnade min tånagel :( Sen kom bubbles aka josefin och hälsade på hihi.

Jag och Caroline spelade dubbel i A hahahahah! vi kom faktiskt trea! (a) duktigt av oss faktiskt ;)
Jag köpte 2 par nya shorts^^





Sen stack vi till A6 ich där köpte jag ett gulligt halsband!



Men NU ska jag ta mig ett häärligt bubbelbad!
PUSS!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0