keep it real, keep it gangsta



MMMM har fått en iphone 4 nu :) eller ja, för några dagar sen. Den är ju awesome :D Plus att jag fick godis av mamma och mat från Chili Thai, så man kunde ju tro att det var min födelsedag :o
Sen var jag hos läkaren. Dtt var ju också lite mystiskt. Gick dit för att jag alltid mår illa så frågade han om jag var gravid och jag sa nej. Men sen gjorde han graviditets test. Wtf? :S Sen kom han ut när jag satt i väntrummet och sa rakti ut när det var massa folk där att testet var negativt. PINSAMT! Sen när jag skulle hämta medicin somhan hade skrivit ut till mig så hade han gett mig recept på åksjukstabletter? HAHAHAH

Igår hade vi kör i typ 2 timmar eller något? Sen hade vi orientering och det var jävligt jobbigt :(
hur långt som helst! Var ju fasen nere i henja och sprang och sen upp till scoutstugan igen så de va ju lätt över en mil D:
Jag hade min jacka när vi sprang och sen efter vi hade duschat så tog jag på mig den igen. Så när vi satt med skycrafters så kändes det som att det rann vatten i mitt hår. Sen typ 2 min senare känns det som att det kryper något i mitt öra. DET GJORDE DET :| EN JÄVLA SPINDEL KRÖP I MITT ÖRA OCH JAG BLEV SKIT RÄDD OCH ÄCKLAD :'(

Idag hade vi matte prov. Det kändes faktiskt bra :) Men sen vet man ju aldrig om känslan va rätt :|

Kommentarer
Postat av: lara

Hahahaha grym

2010-10-11 @ 16:58:36
Postat av: fluff

hahahhaha keep it real keep it gangsta

2010-10-12 @ 22:03:58
Postat av: fluff

hahahhaha keep it real keep it gangsta

2010-10-12 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0