tillbaka från Ullaredish

Hemma från Ullared nu! Vaknade tio över 5 i morse mmmm<3 
vi kom fram vid Ullared vid 7 kanske? de va as mycket folk! 
hittade lite kuliga grejer iaf och jag och Dragana hade ganska kul också. Den tjejen är STÖRD!!

Jag köpte:
chokladkalendrar till mig och Bengaan


En jättesöt klänning och en kofta/kavaj till :) (mm man ser jätte bra men fakk de lajf)



En STOR rosa kofta<3



En Jag <3 Ullared tröja hihi



och ett litet skärp



Köpte lite småsaker och underkläder också men de orkade jag inte ta kort på :$

Vi filmade och tog lite kort inne i Ullared och på alla ställen vi va som jag tänkte lägga upp lite senare *fniss*





Kommentarer
Postat av: Almedina =)

HAHA krompir du och dina bilder är bara för sjuka! Du är sjuk men df du är min krompir! speciella krompir kompis <3

2010-11-09 @ 22:31:38
URL: http://almepalme.blogg.se/
Postat av: Bella

hihii puss sötis <3

2010-11-10 @ 09:00:28
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0