mina 2 senaste dagar (Y)

I förrgår åkte jag buss till Jönköping med Draganish, Louise och Daniellus. Jag skulle hem till min kusin och dom skulle till Tiffany :) Senare på kvällen skull vi till åtta glas för det var halloween party så vi klädde ut oss till änglar men efter att ha köat i över 2 timmar så stod vi nästan längst fram i kön när vakterna säger att dom inte tänker släppa in mer folk :) då blir man lite ARG faktiskt. Så vi skulle sticka till mcDonalds med Hanna och Daniella och när vi kom fram så va det stängt och vi hade gått ganska långt och det var jävligt kallt så det var ju också en bra sak på den kvällen (Y) Sen stack vi hem till Josefin igen och då busade vi lite hihihi. 

Dagen efter var det tänkt att jag skulle åka med bussen hem vid 14.40 så jag skulle hinna göra mig i ordning till fotograferingen till luciorna vid 18.00. Men den bussen missade jag såklart så jag fick åka med bussen vid 15.50,
som kom hem 17.00 men det gick ju bra för jag hann i tid ändå :) Det var nog första gången som en sån "passfoto/skolfoto" fotografering gick bra utan att jag såg ut som en svullen ballong med 3 dubbelhakor!




Här ser ni mitt foto, blev jäkligt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0