:)

Har varit i Sävsjö hela dagen med serien. Det gick väl ganska så okej för oss! :)
Vi vann 2 och spelade lika en :)
De va jävligt kallt i hallen, 


Jag har lyckats tappa mitt minneskort till min kamera! Så jävla lyckat! Hade ALLA mina bilder från i somras och fram till nu där, dvs bilderna från gisledagarna, Malta, Badmintonlägret och alla andra roliga saker jag gjorde i somras och vet ni vad? jag hade inte lagt in dem på min hårddisk eftersom den hade hakat upp sig så jag var tvungen att formatera om den nu också! och där hade jag ALLA mina bilder som jag hade tagit så jag har inte ett skit kvar!
Riktigt tråkigt asså! :(
Så bella inte glad idag! :(


Men i onsdags va jag glad hihi!

Kommentarer
Postat av: Dragana

tills vi itne kom in ;PPpppPpPPPppPp

2010-11-08 @ 14:31:22
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0