dragana är udda <3




När jag var med Dragish i Ullared så sa och gjorde hon lite märkliga saker som vanligt. 



- Dragana: är det här man växlar pengar? *går till kaffeautomaten*

- Dragana stoppade i en 50öring i läsk automaten som bara tar emot femkronor :)

- Dragana står och letar underkläder i lådan där det står XL och så frågar hon "varför finns det bara xl här?"

- Dragana frågade vad 30 + 40 blev (Y)

-  Dragana står och konverserar med smörgås automaten "Undrar vad det finns i dom? Jag ser ingen skinka. Jag vill ha ost! Nä vet du vad, jag ska unna mig kyckling. Ja det ska jag faktiskt ta å göra!"

Kommentarer
Postat av: Dragana

HAHAHAHA käft med dig!!!!!!!!!!!!!! TIG KVINNA

2010-11-08 @ 16:05:08
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0