städa

Sha bloggen! Anna gick inte vidare till final igår, dehär sög fan. Hade vi skickat vidare Salem Al Fakir hade han tagit hem hela eurovision. Hann klart med mitt teknikarbete idag och det känns så skönt att de e klart nu.
Efter skolan stack jag och Dragana till stan och hon växlade pengar, sen stack vi till Dragana och där hämtade pappa oss. Nu sitter vi hemma hos mig och jag ska snart duscha och sen ska vi städa för det behövs verkligen hehehehhee. Hoppas det slutar regna annars kommer det bli tråigt ikväll, iaf väldigt kallt.
eftersom att jag inte kunde lägga upp bilder från gårdagens fotande så lägger jag upp några nu :)
sötis
bestis <3
SÖT!
hihihihi


Kommentarer
Postat av: Anela

söta bilder! :) <3

2010-05-30 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0