min dag

Idag har det varit en sån dag man kan kalla skit dag:) Vaknade 08.50 så jag va smått stressad och glömde hälften av mina saker hemma. Hämtade Madde och jag trodde att det var kondition vid scoutbacken vilket det inte var. Blev ännu mer försenade och när vi klev ur bugridern märkte jag att det bara rann massa bensin från tanken, Bensinslangen hade gått sönder great!(Y) Hade styrketest och efter gympan märkte jag att jag hade glömt mina vanliga skor hemma eftersom jag satte på gympaskorna hemma. Det var knappt någon bensin kvar i bugridern så man fick ju hoppas på att den gick hela vägen hem. Var hemma med Dragana och hämtade mina skor och tankade bugridern så vi kom till skolan när det var 5 minuter kvar av SO:n. äcklig mat i skolan, Franska nationella efter maten gick nog helt okej kändes det som. Efter skolan hade jag fiollektion gick inte så bra eftersom jag inte hade hunnit öva så mycket för klassresan och så glömde jag de 100 kr jag skulle lämnat till Annika. När jag skulle åka hem efter fiolen glömde jag låsa upp hänglåset vid bakhjulen så när jag skulle köra iväg fastnade låset i bakhjulet och bugridern gick inte att rubba. Efter någon minut cyklade Tiffany förbi så vi hjälptes åt att få loss låset. Låset gick sönder och så va det nån plast grej som lossnade och jag har ingen aning om den behövdes men det märker jag väl efter hand. Stressade hem för att packa för att sedan åka till Halmstad med Dragana och på söndag ska vi åka till Göteborg på träff för språkresan till Malta.
Hoppas att ni inte haft en lika dålig dag som jag!

Kommentarer
Postat av: Anela

Hoppas dagen imorgon blir bättre :( <3 nja min dag var helt okej hehe.. :)

2010-05-21 @ 20:56:21
Postat av: madde

surt ):

2010-05-23 @ 11:03:11
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0