Pappa polis


Här får ni en söt liten bild från mitt projektarbete.
halloj! nu har jag skaffat blogg, jag hörde hur vindarna viskade att bloggvärlden behöver mig så jag kände att det var min plikt att skaffa blogg hehe. Hur som helst så tänkte jag att mitt första inlägg skulle handla om min dag. Skolan gick ganska snabbt idag, vi hade franska nationella och det gick inte så speciellt bra. Sen hade vi bild och efter det teknik där 9I kom och förstörde våran trevliga lilla lektion :( Efter skolan stack jag och Madde till frissan och så blev jag blond igen hihi. Sen tankade jag min bugrider för första gången, känner mig proffsig nu (a) När vi nästan var hemma hos mig så kom polisen och stannade oss och jag blev as nervös för jag trodde att jag hade gjort något fel. Jag fick blåsa och sen ville dom se mitt körkort och smart som jag är så ligger det hemma så dom fick köra efter mig hela vägen hem till mig och sen stack dom. Ryktet spred sig snabbt för pappa ringde mig strax efteråt och frågade vad som hade hänt. Jag var helt skakis i typ 1 timma efteråt. Jag och Madde gick upp ett kilo var efter våra otroligt snygga bananasplits!
Det var nog allt jag hade att skriva för denna gången herrå!

Kommentarer
Postat av: Bananer

Hhahahahha ägd , I know you liked it :d

2010-05-18 @ 21:30:20
Postat av: bananer

Ägggdd

2010-05-18 @ 21:39:21
Postat av: Bellutt

nej de va bara läskigt :(

2010-05-18 @ 21:43:39
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0