gårdagen

söt liten bild från förra året tror jag hihi<3
Sha bloggen! Det var najs igår. Det regnade bara när vi var på väg dit och när vi skulle hem så de va softination!
Dragana följde med mig hem efter skolan sen stack vi till henne och sen vid 8 stack vi och mötte dom andra små flickorna. Vi stack upp till stan och först åkte vi virvelvinden 3 gånger den va as kul, gick fan as snabbt. Och sen gick vi runt och gjorde inte så mycket, sen stack vi hem till Laras lilla pojke och va där till tjugo i elva ungefär. Sen stack vi till stan igen och åkte mer och träffade folk, sen vid 12 stack vi till pizzerian och åt och satt där en stund. Sen stack vi hem. Ganska lyckad kväll :)
Idag hoppas jag att jag får sova hos Dragana. Annars måste jag hänga med mina föräldrar till Halmstad och det vill jag verkligen inte för jag vill ut ikväll med mina gangstas<3
Ska kolla på karnelevalen med Dragana och Sonja hihi.
Nu snackar jag med Dragana i telefon och vi ska snart (om 1 år) dra till centrum och köpa godiiis på marknaden. Det kommer fina bilder senare
Puss!

Kommentarer
Postat av: Dragana

OMG DET SER UT SOM TT JAG HAR SKIIIIIT LÅNGA FINGRAR HAHAHHHAHAHHAHA

2010-05-30 @ 18:30:32
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: madde

dragana blir alltid avlång på bilder!

2010-05-30 @ 20:19:48
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Dragana

jag menar bara min fingrar, inget annat blev avlångt denna gången det är idin mobil som va cp >: O

2010-05-30 @ 23:01:24
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0