9J

här är en söt liten bild från skolavslutningen i åttan tror jag. Dehär tre åren har gått as snabbt! Det är helt sjukt att våran underbara klass ska skiljas åt om inte alls lång tid! Kommer sakna våran klass enormt mycket, den är bäst! hade tyvärr ingen bild på hela klassen och Jonthe skulle förmodligen klaga och anmäla mig för att han var med på bild så det var nog bäst såhär :) Vi har gått i samma klass i snart tre år, med vissa längre. Den jag har gått längst med är Dragana. Vi har gått i samma klass ända sedan dagis och så ska vi gå samma linje på gymnasiet. är as pepp inför gymnasiet eftersom vi ska gå estet musik! Då kommer det faktiskt vara kul att gå till skolan :D  men jag kommer sakna denna underbara klass enormt! puss på er

Kommentarer
Postat av: Dragana

Kommer med att sakna klassen :(:(:(

2010-05-19 @ 22:15:19
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: madde

<3 <3 <3 ;_______;



vi måste ha sånna där klassträffar minst 2 gånger per termin!!!!!! ):

2010-05-20 @ 14:16:31
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Anela

åh! jag vill inte lämna bästa klassen :(:(:( <3333

2010-05-20 @ 14:28:39
Postat av: sam

9j är snel

2010-05-21 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0