WOW

Sha bloggen!
Dagen har varit en slapp dag, hämtade bugridern. Den gick helt konstigt. Vinglade somfan, tror de var hjulinställningarna som va fel. Pappa har fixat de nu iaf men man kan ju tycka att dom borde fixat det på verkstan :S
Har städat hamsterburen nu och ligger i sängen och känner mig död och spelar WOW blev skit rädd när dom jävla oxbjörnarjävlarna började jaga mig och nu jagar spindlarna mig också. Sen kom nån demon och dödade mig så nu va de inte kul att spela längre :( försöker lösa det med ullared också men vet inte om det går hmm:(
aja ha de gött puss!

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHAHAHAHAH

2010-06-13 @ 20:05:21
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0