Dagens köp

Sha bloggen!
Nu kommer bilder på lite av det jag har köpt idag. Jag och Dragana ska vara tvillingar för vi har köpt likadana kläder hihi. Tar Draganas bilder för jag orkar inte ta kort själv hihi :*
blev förälskad idag... <3
ohyes, söt liten skjorta som man kan ha till stranden (eller aa, som jag ska ha till stranden)
en jeansjacka
. Har aldrig i mitt liv ägt en xD
Man måste ju testa nått nytt hehehehehehehehehehehehehehehehe.
Köpte massa annat också men jag irkar som sagt var inte ta kort
Nu ska jag och Dragana kolla på Kick Ass!
Puss:*

Kommentarer
Postat av: ishen

Faan vad coolt :D

2010-06-13 @ 18:33:26
Postat av: Arnjenny

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-21 @ 14:55:36
URL: http://arnjenny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0