Sha

Sha bloggen! Sorry för seg uppdatering men hann inte igår.
Sara övertalade mig att följa med till på niornas resa till Liseberg i sista sekunden igår. Vi hade as kul! Jag Enni, Erika, Sara och Tiffany gick tillsammans. Jag och Erika vann Marabou stjärnvinst mmmmmmm. Det kommer bilder senare. Idag är mamma och syster på Liseberg och dm van 2.3 kg ballerina så livet leker :D
När jag och Sara Yaghi skulle köra och hämta min fiol hos min mormor idag så gick bugridern sönder, shit va ovanligt :O höger framhjul hoppade av så nu är den i Anderstorp på lagning igen :)
Imorgon är det niornas avslutningsfest, ser fram emot det. Kommer skratta som en idiot imorgon när dom har spex xD Min klänning som jag beställde kom idag också det får nog bli den på skolavslutningen :)
Det var nog allt jag hade att säga för tillfället. Uppdaterar senare om jag har tid.
Tills det så får ni ha det Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0