Sommarlov!

Sha bloggen!
Trots att det är sommarlov blev det ingen sovmorgon för mig! Jag och Daniella sov hos Madde, vi gick och la oss ganska sent, runt 5 tror jag och sen vaknade vi halv 10? Så jag är väldigt trött just nu. Det känns inte som sommarlov när man kollar ut genom fönstret för det är regn, regn och regn :(
Både mamma och pappa tyckte att jag hade fått bra betyg, det trodde jag verkligen inte att dom skulle tycka men så kan de gå :D
Får nog mina betygspengar snart också så då blir de partyyyy, ne skoja ba :$
Har jävligt ont i fingertopparna på vänsterhanden eftersom att jag har spelat gitarr i typ 5 timmar nu med det är det värt(a)
Mamma filmade på skolavslutningen så jag tänkte lägga upp det men såklart ska nånting gå fel så när jag ska lägga in det från minneskortet står det att mappen är tom? -.-
Pappa ringde om att bugridern va färdig så jag hämtar den imon om det inte regnar, har inte lust att komma hem genomblöt och lerig.
Jag vet att ingen bryr sig om det jag har skrivit men de är inte mitt fel att ni läser det(a)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0