Midsommar

Sha bloggen!
Var nyss inne i stan och slingade mitt hår på Lockcenter. Det blev skit bra och de är alltid trevliga! Man får ju lägga en hel del pengar men det är helt klart värt det :D Lägger in bildresultat imorgon för denhär datan har ingen minneskortsläsare D:
Om ca 20 min drar jag och mamma ut till Tylösand för att äta middag med pappa och resten av gänget som är där(har ingen aning om vilka men det är väl en hel del människor). Ikväll ska vi vara i stugan för vi har gemensamma aktiviteter med andra stug ägare. Ska stå i sånt chokladhjul från 22-23 tror jag. Kommer nog spendera mest tid med kusin Josefin hihihh :$
Igår Klippte jag kanterna och gräset och räffsade så då var jag duktig (a)
Vi tog hjand om en liten fågelunge som inte kunde flyga, skit söt! nu hinner jag inte skriva mer för nu kommer Victor och hämtar oss om 10 min och jag har inte gjort mig i ordning ännu.
Ha de gött och glad midsommar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0