Emo

Sha bloggen!
Det är sjukt hur snabbt humöret kan gå från as glad till skit deprimerad på några sekunder bara genom att lyssna på en låt. Känner mig riktigt deppig nu (vet att ingen bryr sig men jag tvingar er inte att läsa heller).
Allt va så jävla bra förra året. Jag va verkligen lycklig vid ett tillfälle men sen försvann allt på några sekunder. Tänker inte mycke på det längre men ibland kommer det fram igen som nu.
Lyssnade på den låten hela tiden när jag va så jävla glad, älskade den. Nu kan jag knappt lyssna på den för den påminner mig om den tiden när jag va så jävla lycklig och jag saknar verkligen den tiden. Är lycklig nu också för jag har så jävla underbara vänner men saknar den tiden enormt.
Emo text men så kan det gå ibland. Som sagt vet att ni typ /care? men tvingade inte er att läsa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0