Duktig Bella!

Sha bloggen!
Idag har jag varit duktig och varit ute och sprungit med Caroline! :D
sen har jag varit duktig och spelat fiol och sen stack jag till Madde och spelade WOW hihihhi
Nu är jag duktig och syr löshår och imon ska jag va duktig och göra det i ordning helt så de går att använda efter ja har färgat håret!
Ska förmodligen springa imon också med min syster och sen med Dragana efter hon slutar jobbet vid 3 :)
hihi.
Sen blev man utmanad på nån grej så jag får la ta och göra den då :)


Jag blev utmanad av http://stiinarunessons.blogg.se/

Så här går det till:

- Varje bloggare börjar med att skriva sex sanningar om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 saker som ni inte visste om mig.
-
Jag blir kär skit lätt och oftast i fel killar :(
- Jag får ångest när jag äter xD
- Jag vill ha bruna ögon :D
- Jag tycker inte om mitt utseende
- Jag får ofta folk att skratta för ingenting (fattar inte hur) :s
- Jag känner mig naken utan löshår D:

Jag utmanar.

ingen :(

Kommentarer
Postat av: Dragana

inte ens mig :'(

2010-06-22 @ 16:38:29
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Bellutt

jo okej jag utmanar dig hihii :$

2010-06-22 @ 21:01:18
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0