Dagen


va ba tvungen att ha med denna snyggingbilden ehehehehehe puss saknar dig sötis<3

Sha bloggen!
Har inte hunnit uppdatera så mycket för det har varit så fint väder och då vill man ju vara ute! :D
Idag har jag varit i Tylösand 2 gånger, först på dagen när jag och Amanda och hennes kille Anton va och solade och badade sen stack vi hem vid 4 typ.
Sen på kvällen hängde jag med mamma, eve, carro och helena in till tylösand och kollade på darin och sanna nilsen. Hahaha as pinsamt för dom gick runt med micken ibland när dom sjöng så puliken sjunga med, såklart kom dom fram till mig med micken och en jävla kamera så jag syntes på sån aaas stor bild så fick jag sjunga där med Darin i en evighet kändes det som. " där hade vi en riktig sångröst" sa han. HAHHAAHAAHA jag trodde jag skulle dö :(

Kommentarer
Postat av: Timemma

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:43:06
URL: http://timemma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0