Malta

Sha bloggen!
Idag stack jag till Tylösand och badade med Amanda.
Hahaha de kom nån random kille och ba "får jag slå mig ner?" haha vi ba aa visst, så börja han snacka med oss och fråga massa frågor hahaha. Sen stack han för ja tror att han trodde vi va äldre ahahah.
Sen kom Amandas kille också. Sen vid 4 stack vi till after beach och där träffa jag min kusin Daniel och has tjej :)
Nu har jag nästan packat färdigt och det känns jävligt jobbigt att jag ska gå upp om 3 timmar för att åka till Göteborg och sen en 10 timmars lång resa till Malta. Men det är nog värt det hihi ^^
Nu ska jag sova för jag är as trött. Kommer sakna alla mina sötisar :*
Ha de så bra i Sverige eller vart ni nu är hihi peace! <3

Kommentarer
Postat av: madde

ofta 10 timmar till malta? D: det tar 12 timmar till argentina från spanien o__o

2010-07-12 @ 23:00:27
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0