Hemma i Sverige

Sha bloggen!
Det var ett tag sen nu men det känns som att jag inte har varit borta alls, känns overkligt.
Mina 2 veckor på Malta har varit 2 av dom roligaste veckorna i mitt liv!
Så sjukt underbart :D
Har träffat så många goa människor och sjukt många äckliga gubbar men sånt är livet :D
Vädret var underbaaart. 38 grader i skuggan, blir inte mycket bättre :D
Dagarna såg ut ungefär såhär. Vardagar: Skola 8.30 - 11.20, Stranden i ca 4-5 timmar eller ut till någon stad eller marknad och softa, 20.00 numero uno 2 ggr i veckan (ungdoms disco). På helgerna fick man göra lite som man ville, ibland hade vi aktiviteter på kvällarna såsom beachvolleyboll, beachparty, poolparty, skumparty, bio mm. Alltså bara massa skoj hela tiden :D
Jo jag vet skola är väl kanske ett minus för dem flesta men det var faktiskt kul, kom i en as bra klass med en skit snäll och söt lärare, hur gullig som helst plus att skolan inte var särskilt jobbig. Lekte lekar och gjorde inte allt för svåra saker.
Ville Verkligen inte åka hem, grät på flygplatsen och på flygplanet på vägen hem. Kommer sakna allt som fanns i Malta och allt som fortfarande finns i Malta:/
Dehär blir ett inlägg utan bilder för det kommer bilder imorgon när jag har vaknat.
Hur som helst vill bara säga att denhär resan har varit sjukt underbar och skulle inte tveka en sekund på att göra om det om jag fick chansen! Tack alla som var där och gjorde denna resa så rolig som den var, kommer sakna er alla och hoppas att jag får se de flesta på återträffen i göteborg!
Malta 2010 <3

Kommentarer
Postat av: madde

du grät mycket bara för att du saknade mig så badly!!!1

2010-07-28 @ 21:54:10
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0