Halmstad, the city of drugs

Sha bloggen!
Hittade faktiskt till Österskans men de förstår man kanske med mitt braiga Lokalsinne ;)
Vi parkerade bugridern vid ett hotell (scandic?) så stack vi till McDonalds och åt. Sen när vi skulle hem körde vi förbi Österskans igen så satt ett gäng ungdomar och glodde, sen kom en jävel utspringande och ställde sig mitt på vägen och fjantade sig, men ja fortsatte köra så han hoppade undan, sen saktade jag ner lite så märker vi att han springer efter oss så börjar han skrika. Fan va rädd jag blev xD
Halmstads ungdomar är inget att leka med asså, knarkare överallt!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hahahahah Bella...Nej Halmstads ungdomar är inte att leka med hahahaha det är tufft ute i stora världen :-)

Ha det gott och hälsa mamma och pappa

Kramiz

2010-07-07 @ 19:45:15
Postat av: ehm?

xD

2010-07-18 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0