Galet!

Sha bloggen!
Haha helt galen dag asså!
Först stack jag och Madde till stranden här nere vid stugan. 
Sen tog vi bugridern till burgerking och sen stack vi ut till Tylösand för att sola och bada.
De va verkligen as soft! 
Sen drog vi hem och när vi nästan va hemma, typ vid äventyrslandet så blev det rött så körde en bil upp i filen jämte och vevade ner rutan och sa att dom skulle spela in en musikvideo och att dom gärna ville ha med min bugrider i den för att den va cool xD så fick jag deras visitkort och lovade att jag skulle ringa imon. Hahahah helt galet asså! När ja kom hem så kollade jag på deras hemsida för att se om de va nått skämt eller något så hade dom typ skrivit låtar till  markoolio och massa andra hahah grymt fan! xD
Ska iaf ringa imon, haha vem vet de kanske ba va nån som ville jävlas med mig men man vet ju inte förens man har ringt. hahahaha (Y)

Kommentarer
Postat av: daniella

hahahah ring för faaan

2010-07-10 @ 18:20:43
Postat av: jocke

dom va på after beachen idag och filmde in till nån stor musikvideo :)

2010-07-10 @ 21:06:27
Postat av: N.Puh

Rinnnngg :D

2010-07-11 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0