Dagen

Sha bloggen!
Idag stack jag, mamma och Eve till stranden i ca 30 min men sen kom det en massa moln så vi drog in till stan!
Handlade upp alla mammas pengar :(
Hade lite smått bråttom så dehär får duga, inga mästerbilder men ni får stå ut hihihhi.
Tre oversize linnen från Gina tricot, 149:- styck

Skjorta från Gina Tricot, 149:-

Skjorta från Carlings, 399:- men det va 50%  hihi

Lite saker från H&M tihihi
Köpte ett par rosa "madde-brillz" för 100:- också och en bikini som jag redan har men dom reade ut den för 30:- på H&M D:
När vi kom hem stack vi till Jocke och åt världens godaste wok!
Sen stack vi till stranden och medans dom tände en brasa och fixade fram lite grejer så sprang jag hela stranden fram och tillbaka (väldigt jobbigt mm jag tycker att jag är jätte duktig mm aa ehehehe)
Va helt slut när jag va färdig så tog jag mitt första dopp i havet för i år också!
Det var förvånansvärt varmt :o
Sen stack vi hem till oss och år jordgubbar, riktigt najsig dag måste jag säga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0