åh vad jag har mycket att göra



För ett år sedan var jag brunett ojojoj :)




Har du pojkvän/flickvän? - nope
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - nope
Har du hånglat med någon 2010? - mm :)
Har du kramat någon 2010? - mm :)
Har du hatat någon 2010? - kanske :o
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja :)
Är du kär nu? - vet inte 
I vem? ---
Kan du vissla? - ja <3 <3 <3 <3 <3
Har du en dildo? - nope
Äger du mer än 5 par string? - nope
Äger du mer än 10 par string? - nope
Äger du mer än 15 par string? - åjaa
Äger du en mascara? - japp
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nope
Är du en fjortis? - nope
Är du emo? - klart <3
Är du brat? - näeee
Gillar du vältränade killar? - spelar ingen roll :)
Gillar du tjocka/överviktiga killar? -
Gillar du nörd-killar som pluggar? - klart man vill ha en smart kille som hjälper mig att plugga<3
Gillar du tjejer? - nej, hatar tjejer, dom är så äckliga.... usch!
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - ja maan
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - ja :)
Kan du köra skoter? - proffs
Kan du leka apa? - mhmmm
Är du brunett? - näe
Är du blond? - mm :)
Har du haft svart hår/har du just nu? - i typ 1 vecka :)
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? -haha skulle aldrig ens försöka....


Senaste..
Vem fick du sms av senast? - bengaaan :)
Vem skickade du sms till senast? - lurkis!
Vem ringde dig senast? - albin kroon fyllot!
Vem hånglade du med senast ? - min sötis :)
Vem pussade du senast? - vet inte :o
Vem kramade du senast? - mammis hihi
Vad drack du senast? - proviva mango <3
När däckade du sist? - aldrig hänt <3 <3
Är du allergisk mot någoting? - städa mitt rum

Namn: Gabriella
- Smeknamn: bella, bellutt
- Födelseplats: boråås yaoo :)
- Ögonfärg: blå/grå
- Hårfärg: blond
- Längd: 170
- Skostorlek: 39/40
- Vikt: 1329581358713p59714
- Höger- eller vänsterhänt: höger
- Stjärntecken: jungfru
- Skor som du bar idag: kängor
- Rädsla: döden
- Målsättning: dont know :) 
- Din första tanke när du vaknade imorse: leka med lurkis idag<3
- Svär du: ibland 
- Sjunger du: alltid hihihihihihi
- Duschar du varje dag: nästan
- Tycker du att du är hälsosam:kunde väl varit bättre
- Spelar du något instrument: fiol :)

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: kanske
- Gått på dejt: näee
- Shoppat: lite :)
- Ätit en hel ask müsli: näääe
- Ätit sushi: nej!
- Stått på scen: ja :)
- Blivit dumpad: nepp
- Skejtat: näe
- Färgat håret: nix
- Stulit något: nej

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: no idea
- Namn på barn:  stig helmer
- Ditt drömbröllop: har haft mitt drömbröllop, i oasen med bexx <3 <3
- Vad vill du bli när du blir vuxen: miljonär :o
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: några stycken
- Antal CD skivor du äger: orkar inte räkna :)
- Antal piercings: öronen och naveln 
- Antal tatueringar: ingen
- Antal gånger har du varit med i tidningen: mångaa
- Antal saker du ångrar: några 

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? mm
- Gnälla: tror det
- Skrika: jadå
- Sova: mmmm <3 <3
- Ha ångest: ja
- Skada dej själv med flit: beror på hur man ser på det :)
- Vilja dö: hmm kanske inte dö xd
- Drömma mardrömmar: drömmer sjuka drömmar så man blir rädd
- Drömma sexdrömmar: varje natt <3<3
- Ta droger: aldrig
- Försöka vara annorlunda: nope
- Klä dig i svart: jadå
- Gå till kyrkan: inte ofta
- Gå i skolan: ja
- Ljuga: inte ofta
- Hata folk: jodå, ibland händer det :)
- Lita på folk: nja, inte många jag litar på till 100%

Vem..
- Saknar du: sötisen och mina underbara vänner hihi
- Vill du döda: ingen :|
- Rörde dej sist: lurkis!
- Vill du slå: vill slå alla personer i hela världen
- Vill du kittla: dragene <3
- Vill du prata med: sötis
- Skrek du till sist: eeh vet inte, mina föräldrar kanske? eller madde när hon steg sönder mitt pepparkakshus :'( 
- Vill du vara som: vet inte :)

Har du..
- För många vänner: nejdå, men mina vänner är bäst så det räcker med dom jag har :) <3 
- Förföljesemani: haha nej
- Tvångstankar: ibland
- Någon annan psysik sjukdom: har ju blivit lite skadad av mina konstiga vänner
- Skadat någon: jadååå
- Färgat håret: ja
- Brutit några ben: nej, tur det!!
- Egen dator: yess
- Gjort bort dig rejält: hahaha oja
- Bra självförtroende: nej, verkligen inte :)

Kommentarer
Postat av: grus tranor

1,70 my ass ! :D Ljug lite till

2010-12-26 @ 23:37:13
Postat av: Dragana

hahahaha du har blivit väldigt skadad av oss...hahaha <3<3

2010-12-27 @ 00:27:52
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: madde

Är du kär nu? - vet inte

I vem? ---



YOU BITCH, VI SKA TA ETT ALLVARLIGT SNACK NÄSTA GÅNG

2010-12-27 @ 00:37:50
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Bella

mät mig om du vill eric! :D



du är också skadad dragene<3 <3



madde ska du tvinga mig att bli kär i någon? :D

2010-12-27 @ 23:39:31
URL: http://bellutts.blogg.se/
Postat av: Albin

Att jag orkade läsa allt... jag skäms nästan lite =/

2010-12-30 @ 21:48:26
Postat av: Bella

haha att jag orkade läsa allt på en annan blogg och sen skriva allt! då har man tråkigt! :)

2010-12-30 @ 22:36:46
URL: http://bellutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0