uppdatering!

uppdaterar väldigt dåligt nu känner jag...

I tisdags sov jag hos sara, eller aa det blev väl inte så mycket sömn. fest i båraryd, de va najs första halvan! Sen blev jag ganska trött hehehehehe aa mm.. Pratade tydligen i sömnen? Sara gick upp vid 5 och åt mat hahaha sötis<3








I onsdags var det skolavslutning! de va najs hihi, efter det stack klassen till scoutbacken och sen hem till Albin och år korv och hade julklapps spel! jag fick tre saxar<3 <3 <3 <3 




Idag blev det ingen sovmorgon även om det var lov. Fick gå upp vid 7 och sticka till tandläkaren, usch....
Sen stack jag till stan och köpte julklappar och en tröja hihi, efter det åkte jag, mamma och pappa till A-torp för att hälsa på kaisa och hennes familj men kaisa var inte där men vi fikade med min söta extra mamma <3



Sen köpte jag julklappar igen och städade mitt rum! så nu är allt fixat! Nu ska jag göra pepparkakshus (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0