gårdagen (Y)

Igår gick jag till Chili Thai med Dragana och Louise, mmmmmmmmmmm mat<3
Sen stack vi till lindex och köpte lite smink :) rea<3
och sen till presentverkstan och köpte lite annan skit, sen GICK vi hem till  mig,  shieeeeeet yao manneen va kallt det va! 
Vi fikade, rensade ur en av mina garderober och kollade på lilla sjöjunfrun. 
hahahah asså hon har blatte dialekt! sjukt kul haha! Det tänkte man verkligen inte på när man var liten.
När vi gick hem till mig låg det en avhuggen svans på marken euuuuuuuuuuuuw







svansen</3


HAHA ASSÅ <3 <3 <3
kolla 0.48 1.09 och 1.23 hahahahhah <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

haha åhh nostalgi! jag knarkade typ lilla sjöjungfrun när jag var barn ^^ åhhh har du sett Törnrosa? fan vad jag älska den när dem ska färga hennes klänning du vet?

2011-01-02 @ 20:04:28
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0