sjukt trevlig helg :D

Sha bloggen!
Har inte hunnit uppdatera på länge nu! Haft fullt upp hela tiden!
I fredags sjöng vi våran fjäsksång i oasen och den blev mycket uppskattad! ;)
Vid kl 4 hade vi nollning och det skriver jag mer om imon när jag fått fram lite bilder från det!
På kvällen hade vi förfest inför insparken men vi sket i insparken och stannade där istället för det var mycket bättre ;)
Hade en sjukt rolig kväll och träffade mycket nytt folk! :D
Kommer bilder från insparken imon också för jag hinner nog inte lägga upp det nu!
Idag hängde Dragana med mig till Värnamo för jag skulle spela rixklasskval så gick vi på stan också och vi köpte gooodis! :D
Nu gör jag inte så mycket somnar nog snart för jag är sjukt trött!
Nu har jag väl inte så mycket mer att berätta. Bilder från nollning och förfest kommer imon som sagt så ta en titt imon, kan lova att bilderna är intressanta!
PUSS


Kommentarer
Postat av: madde

:D

2010-08-29 @ 00:14:14
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0