Tvshop

Sha bloggen!
Madde sov här inatt, vi gjorde väl inget speciellt. Har tagit det lugnt idag, Träning vid 6 och sen har ja bara degat framför datan.



När jag och Caroline satt och kollade på tv i helgen så kollade vi på tvshop lite och då visade dom en sak som typ vibrerade bort hår och masserade in lotion och massa praktiska saker och ja tyckte den lät bra så jag bad mamma beställa den så nu e den på väg hem till mig ;)
Vem vet de kanske är skit eller så är den as bra. Det märker vi :D



Kommentarer
Postat av: Olivia

Du får verkligen skriva om den är bra eller inte, för jag har också sett den på tvshop haha, och den verkar ju helt fantastisk! isåfall ska jag också beställa en (y)

2010-08-12 @ 23:58:03
URL: http://oliviapernefors.devote.se
Postat av: Eva

Väntar med spänning på ditt utlåtande...låter BRA...är den lika bra eller är det för bra för att vara sant?

Kram

2010-08-13 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0