Första skoldagen




Jag har sååååå söta vänner!
Sha bloggen!
Första skoldagen var ganska kul! Man fick sitta och lyssna väldigt länge och de va bara drygt för jag fattade inte så mycket av det tom förklarade:(
Klassen var sjukt soft! :)
Men synd att inte alla i estet musik fick gå i våran klass, 10 av de som valde estet musik fick gå i bildarnas klass och hur kul är det egentligen? Men det är inte säkert ännu att de ska vara med bildarna, lärarna skulle bestämma det under veckan!
När vi skulle få skåp så fick alla estet musikarna underskåp D: (förutom typ 3 stycken)
Jobbigt att böja sig ner hela tiden ju!
Är helt säker på att jag kommer gå vilse i början för det är ju så sjukt stor skola :o
Men man lär sig nog efter ett tag så de e lugnt ;)
Nyss var det badminton och nu ska jag städa lite och gå och lägga mig hihihi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0