ohyeaah

Sha bloggen!
Sov hos Tiffany igår med dragana. På väg till henne tänkte vi va lite busiga så vi bytte kön, hahaha fett kul :D
Det var faktiskt folk som gick på det xD Men det var en kaxig liten unge som sa att jag hade fula byxor och så sparkade han på min cykel :(
Hemma hos Tiffany skulle vi dygna så ja köpte monster på ica mmmm<3
Vi kollade på två filmer, Karate kid och Remember me. Båda var as bra, men jag fattar inte riktigt dehär med Karate kid, för han lär ju sig faktiskt kung fu och inte karate (vad skillnaden på de e vet jag inte ehehe). Remember me var så himla fin, HATADE verkligen slutet, herregud vad deprimerad jag blev. Usch! Men filmen fick mig att tänka efter, om det är något man vill göra men inte vågar så ska man göra det för man vet aldrig vad som händer. Sen somnade Tiffany typ vid 6 så jag och Dragana gjorde lite söta videos som kommer upp senare. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0